EymenBerkinAnnesi Ben hastasiydim canim kesinlikle tavsiye ederim hamileligimin en basindan beri ona gittim cok naif guleryuzlu iskolik aciklayici ve cok inceleyen bir doktor ben 31. Haftada suyum geldigi icin hastaneye gece acilden giris yaptim gece demedi surekli hemsilere ile irtibattaydi yapilacak mudahaleleri yaptirdi ve sabah 8 yoktu hastaneye yatis yaptigim odaya geldi ve muayene etti haftasi kucuk oldugu icin 1 hafta tutabilsek kar deyip devamli takipte yatistaydim gunduz ayri gece ayri takip etti enfeksiyon olayini ve tabi bu surede ciger gelistirici igneler vuruldu bu sure zarfinda gece 4 te bile hastaneye baska bir doguma gelip sonrasinda benimde kontrolume geldigi olmustur 1 hafta sonunda suyum tekrar gelince enfeksiyon artisi var bebegi ve seni.riske atamam deyip dogum karari verdik dogum sonrasinda bile takibi birakmadi enfeksiyon icin sadece hasta icin degil bebeginede duyarli biri uzun oldu biraz ama gercekten memnun kaldigim keske ilk dogumdada tanisaymisim dedigim bir doktor