Sis herkes tutturdu iki isim adetine kapıldı gidiyor ama inanın hiç gerek yok. Herkes istediğini söylüyor, öğretmene ızdırap, arkadaşları başka söylüyor,aile büyükleri haklı itirazda söylemeyecekseniz niye koydunuz diye, iki isimle çağırmak uzun oluyor brezilya dizisi isimleri gibi, tek isim candır. Eylül de gayet güzel tek başına🤗