nisanisa Betul2009 heh bi de böyle diyenler de var 😂 çayı da şekersiz içiyorum sanki seçilmiş kişiyim gibi davranıyolar 😂😂
Betul2009 Ersozburcin valla ne eksik bilemedim doktora gidince söylicem bi önce gittiğimde sormayı unutmuşum 🙄
Ersozburcin Betul2009 e nabızdan test sonuçlatını göre bilirsin orda düşük vrya yüksek olanlarıda gösteriyor ona göre doktorunu uyara bilirsin cnm😊
madl41 Betul2009 valla bende bilmiyorum o kadar tuz yiyorum bildiğin tuzu avucama döküyorum ama yinede faydası yok tansiyonum sürekli düşük hamilelik tetikledi bekarken hafif sorun yaşıyordum tansiyonla ama şimdi iyice düşüşlerde