Kzbnzmi1 Hulyali ben 1 tane 10 lu hastane çıkışını koydum bide bez veriliyor herhalde bebek için bana öyle dediler
Goksinismail Hulyali ben daha doğum yapmadım canım ama ablam yeni yaptı. Bi tane aĺt üst takım. Zıbın bez çorap çıtçıtlı body eldiven. Penye battaniye koyduk. Bez ve çıtçıtlı body i geri getirdiler.
nisanisa Hulyali Bi tane bez mevsime göre iç zibin dış zibin şapka zibinin eldiveni yoksa eldiven tek alt pijama patikli değilse çorap ve ince bi battaniye
Minifasulye Kzbnzmi1 yanınıza içli dışlı 1 takım daha koyun yedek olarak yine. Çiş kaka çıkabilir kusabilir ıslanabilir
Muhammedamine Hulyalizıbın alt üst çorap şapka eldiven bir kalın birde ince battanıye verdim . Bez vermedim onlar bağlıyor prima takmışlardı bende prima kullanıyorum zaten .
Piiinar Özel hastane ise hiç bir şeye gerek Yok sadece kendiniz için pijama ve iç çamaşırı istiyorlar tabi her hastane aynı mı onu bilemem ben çoçuk için götürdüğüm hiç bir şeyi kullanmadım battaniye hariç oda hastaneden çıkarken üşümesin diye