meryem3333 aahh canım 18 in içindeyim dün oturup kalkarken hatta uzanırken inanılmaz kasıklarımda ağrı sancı vardı doktoruma yazdım hemen. İstihrat ve Parol iç normal rahim büyüyor dedi. Şöyle düşün 18 haftalığım cm olarak uzuyor artık. Sizinde öyle büyüme zamanı şuanda ondan ağrılar sıklaşıp şiddetli olabiliyor