Kbramsa Kızlar aranızda rahim geriliği olan var mı ben 10. Haftama giricem önceleri alttan bakıyordu doktor bu kontrolde karından baktı ama çok zor gördük merak ettiğim konu cinsiyetini de çok mu geç öğreniriz böyle 🙄
Sengulkrgz Kbramsa benimde rahmim tersti 10 haftaya kadar alttan bakildi...10 hafta sonrasi artik rahim buyudugu ve one dogru geldigi icin karindan bakmak kolaylasmisti...12 haftamda da cinsiyet ogrendim😁🙏
Kbramsa Yaaaa 😍 çok teşekkür ederim bilgi için 🙏🏻 O zaman bizim de bir daha ki muayene de daha çok netleşecek bişeylerimiz inşallah
Sengulkrgz Kbramsa tabiki de korkma yaniii sadece bizkm diger gebelerden farkimiz belli bir aure alttan muayene edilmesi...Rahim ve bebek buyudukce ultrasonda net goruluyor hersey😁hayirli guzel dogum nasip etsin jnsallah
Siyahizade Yaa bugün doktora gittim 8. Haftadayım sürekli alttan baktığı için çok gergindim. Neden normal insanlar gibi muayene olamıyorum diye. Umarım normale döner pozitif yorumlarınız için teşekkürler