Rubyruby06 Herkese merhaba, Kızımıza isim koyma konusunda kararsız kaldık. Eylül ve Nehir arasında kaldık eşimle. Sizce hangisi daha güzel? Cevaplarınız için çok teşekkürler şimdiden.
Rubyruby06 GulsunA Eşim Nehir istiyor ama bir tarafım Eylül’de kaldı benim de. :( Teşekkürler fikriniz için.
GulsunA Rubyruby06 Kiz ismi secmek cok zormus, bende 1 ay sonra dogum yapcam insAllah bizdede isim yok 😅😅
Rubyruby06 GulsunA Gerçekten zormuş. Oğluma hemen bulmuştuk isim. Şimdi çok zorlanıyorum. Bir gün düşündüğümü diğer gün düşünmüyorum. 🤦🏼♀️ bakalım. Hayırlısıyla içimize sinen bir isim buluruz umarım.