tolgamelikeee Kızlar durumlarınız nasıl bebişler hareket ediyor mu detaylı ultrason yaptıracak mısınız haydi buyrun sohbete 💃🏻🥰 👶🏻🤰
Sengulkrgz tolgamelikeee detayli yaptirmiyorum...ilk defa dun gece kuvvetli tekmeyi hissettim...22+2yim...onceden kipirtilar vardi fakat gece 4 5 kere tekme atti guclusunden😁🙏
OzgeDgnp tolgamelikeee 21+1iz tekmeleri iyi hissediyorım cok sükür oncesindede vardı detaylı haftaya cmrtsi yaptırıcam insallah
Merve2332 tolgamelikeee çok haraketli belirli saatleri var resmen canıma okuyor 😅 detaylı yaptırdım geçen hafta çok şükür güzeldi ♥️
tolgamelikeee Sengulkrgz bende 20+2 yim daha çok kıpırtı hissetmiyorum ama normaldir sanırım 🙂 detaylı konusunda bende kararsızım
tolgamelikeee OzgeDgnp umarım herşey yolunda çıkar haberlerinizi bekliyoruz tecrübeleri paylaşırsınız ben kararsızım detaylı konusunda bakalım 🤗
Damla01 22+5 den selamlar 😊 detayliya bugun girdim iyiymis cok sukur minnoşumuz. Tekmelemeler gecen haftadan basladi sanki aksamlari cogaliyor. Disardan bakincada goruyorum 🙈😊
tolgamelikeee Damla01 yaa ne güzel herşeyin iyi olmasına çok sevindim 🙂🙂 21 hafta da mı hissettiniz net hareketleri
tolgamelikeee Zeynep7777777 kasığa kısa süreli ağrı girip çıkması oluyor bende bazen onun dışında bi sıkıntım yok çok şükür ama ağrılar normaldir dert etme umarım herşey yolundadır 😊🤲🏻
Tua Yaptırdım canım bende 21+4 olduk 20+6 da yptı doktorum çok iyi çok şükür gelişimi de önden dedi kolları bacakları uzun bebiş😂😘☺️
tolgamelikeee Tua ne güzel sağlıklı bebiş haberleri beni çok mutlu ediyo inşallah yaptırırsam bende böyle güzel haberlerle çıkarım 🥰🤲🏻