Zuhaltzcn doktorum bama 9 ile 12 arasında sol yan yatıp sadece bebeğimi dinlememi söyledi en az 10 bağımsız hareket ediyorsa korkma demişti. Ama sen azaldığını düşünüyorsan bence doktora git hemen. Korkman için değil şçin rahatlasın diye muhtemelen bişi yok ama gerilmeyede gerek yok doktorlar bunun için var cnm 😊 bende 25 hafta falandı galiba azaldı diye acile gitmiştim içimi rahatlattım bebişimi gördüm evegeldim😊