Busraa3434 ben yiyorum valla piştikten sonra hiçbir zararı yok bu kadar abartmamalı diye düşünüyorum kayserili benim eşim orada herkes sucuk da yiyor pastırma da hiçbir şey olmuyor 😊 benim doktorum hiçbir şeyi yasaklamadı canın ne istiyorsa ye dedi. Zaten toxo kolay bulaşan bir şey değil ve bulaşsa bile aynı gün tespit etmek imkansız dedi her gün kan vermen lazım onun için. İçini ferah tut abartmamak şartıyla her istediğinden ye. İnsanlar sigara içiyor sucuk çok çok masum emin ol 😊