Saliserh doktorum bana dikkat ediceksin demedi ama 40 ın çıkınca tekrar test taptır dedi ilk doğumumu 12 sene önce yaptım o zamanda şeker vardı doğumdan sonra hiç öyle baktırmadım özellikle ama kalmadı diyetisyene gittim 6 ay sonra kilo için o zaman şekerim normaldi genelde geçiyor gebelik şekeri