Ayazayaz inşallah düzelir canım bana doktor Sıvı tüket bol bol istirahat et dedi ama bende havuç suyu içiyorum hergün armut yiyorum soda içiyorum Şimdilik bi artış olmadı maalesef inşallah bu zamanlarıda atlatır sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza