Busrapolat Kızlar 6+5 hamileyim dün akşam hafif lekelenmem oldu doktorum progeston 200 mg verdi ama biz receteyi unuttugumuz için 100 mg aldık onu nasıl kullanıcam bilgisi olan varsa yazabilir miii?
Baharhakan Busrapolat doktorunu arayip soylersiniz cunku dozunda alinmasi lazim bende 200mg kullaniyorm
Mom72626 Busrapolat benim de 200 ama ben çalışıyordum doktor çok etkilenme diye gece 2 tane birden at demişti bazen unuttuğum günler yine öyle yapıyorum. Doktoruna sor istersen sabah 2 akşam 2 at bitene kadar bu kutu
Depresif_polyanna Busrapolat arka arkaya atamazsın heralde onu ya keşke eczanede degistirebilseniz. Ya da 100 mg şeklinde günde 4 kez alınabilir mi saatli olarak
Busrapolat Depresif_polyanna bende eczaneye bunu sorduğumda iki tane alsan aynı doza denk gelir dedi bende 2 saat arayla aldım ama aklım takıldı işte 😑
Goksinismail Bende progestan kullanıyorum canım 100 mg di. Kontrole gittiğimde 200 mg çıkardı. Elimde kalanları iki şer ikişer içiyorum bir seferde 200 mg olması için. Bi sıkıntı olmaz merak etme.
Busrapolat Goksinismail fitil olarak kullanıyorum canım bi saat arayla alsam demekki bi sıkıntı olmaz
Goksinismail Busrapolat yok erken doğum riskimden dolayı kullanıyorum. 3 aylıkken kanamadan dolayı kullanıyodum ama.
Busrapolat Goksinismail benimde lekelenmem olduğu için başladım dün gece. Bi yararı oldu mu peki sana yani ilacı kullandıktan ne zaman süre sonra lekelenmeniz kesildi? Biraz tedirginim malesef🥺
Goksinismail Busrapolat bir hafta içinde kesildi Allah ıma çok şükür. Şimdi 8. Ayımız bitti 35 haftalığız. Hala kullanıyorum