NhLpRn evet hemotoloji ve genetik doktorları düşük yapmadan iğne baslamıyor ama kadındogumcular bebek kaybının yaratacagı travmayı öenmsedikleri için başlıyorlar kan sulandırıcı iğnenin bebek acısından hiç bir riski yok bende kullanıyorum doktorum allah korusun ilk haftalarda düşük yapmazsın tutar 35 36da bebeğin kalbi durur büyük travma yaşarsın ben bunu göze alamam baslamak zorundayım dedi hoş benim seninkilere ek homozigot değerimde var ben 13+5teyim 5+4ten beri hergün kullanıyorum rabbim bebeklerimizl saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin ins 🙏🙏🙏😇
NhLpRn