Selvozge hamile kaldığımı duyduğumdan beri ☺️ Ağdaya gidiyorum öncesi de var tabi hamileyim diye bırakmadım 32 haftalık olduk doktorum en sağlıklısının da ağda olduğunu söyledi kendini kasma yeter okadar rahat oluyor ki ... anlatamam iyi ki alışmışım ağdaya diyorum jilet kullansam ertesi gün çıkmaya başlayacak sende dene bence ☺️👋🏻