Ays7140 Kızlar nisanim geleli 3 gun oldu bugunde kanamam oldu az catıya ve acıkliga baktilar.catım gayet uygunmus ama henuz acıklik yok rahim agzi kapali dediler boyle olup acılması olan oldu mu
doganursezmag Ays7140 benimde nişan geleli 3 gün oldu. Ama çatı ve açıklık muayenelerinden sonra kanamam olmadı. Benimde çatım uygun benimde açıklığım yok bende beklemedeyim aynı durumdayız yani🤦🏻♀️
Ays7140 doganursezmag kaçincı haftadasınız sizinde ara ara belinizde ve kasiklarinizdan giren sancilariniz oluyor mu
doganursezmag Ays7140 40+4’ üm. Belim ağrıyor ama kasıklarıma ağrı girmyior. Daha çok karnım sertleşiyor o an nefes alamıyorum
Ays7140 doganursezmag Allah cümlemizi kurtarsın. Bebislerimizi sagliklica kucaklarimiza alalim inşallah