Kızlar 11+4 günlük hamileyim
Hamile kaldığımdna beri göğüslerim ağrıyor silikon var yaptırdığım dr sordum ((1 yıl bir süre oldu yaptıralı ) 1 hafta az sonra fazla gelmeye başlar dedi sütün ama benim göğüs agrım hiç gitmiyor sizce silikondan mı ?? Yoksa normal mi ??