Adencanan Saadetokan hareket ettikten sonra bir süre çarpıntı yaşayabilirsin benimde oluyor gece yatarken filan eşim kalbimin çok hızlı attığı söylüyor ama biraz dinlendikten sonra geçiyor. Hala devam ediyorsa bir kardiyoluğun görmesi iyi olur.
Elininanasi Bebeye goredir canim😎Ben ilk baslardan yasiyorum bunu.kalp atisim en yukseki 240dir asagisi 120.hadsiz coktur oylr deyilmi?hamilelikde artis oluyo baya