Tugbaern bende söyledim Kıza ısrarla 20 Nisa’na denk geliyor diye bana 15 inde gelmeniz lazım diyor her sorduğumda aynı şeyi söyledi programla buradaki Çark sistemi farklı buraya göre 15 inde gelmeniz gerek diyor. Kafam çok karıştı neye göre ordan hesaplıyorlar anlam veremedim sonrasında SGK da sorun yaşamak istemiyorum 😭