Canan_ insanlarda içgüdü yoktır canım içgüdü hayvanlara özel bi terimdir. İç güdü öğretilmeden bilinen beverilerdir. Yani kuşların göç etmesi iç güsüdür ama biz anneliği öğreniriz içgüdüsel olarak bez değiştirmeyi bilerek doğmayız mesela. Bu tamamrn toplumun ladona biçtiğin görevin yüküdür. Biz evlatlarımızı çok severiz sadece sevgi başka yüce güzel bişeydir. Ama senin ki erken doğumdam korktuğun için vesvese bence brnde öyle korkuhodum 41+5de artık doktor aldı