Pakizecetiinn AynurDemir belinize kemer gibi bi şey takılıp sancınız var mı diye bakılıyo 20 25 dk sürüyo
Pakizecetiinn AynurDemir 33.haftadayım salı günü ilk kez yaptılar bana. Doktordan doktora değişiyor sanırım
Mnur Nermin8181 bnmde canım 34 de sancım çıktı 40 larda düzenli 3 kere progestan başladı sende başladınmı bide magnorm kullanıyorum
Pakizecetiinn Mnur benim 75lerde çıktı ama doktor bi şey yapmadı neden acaba. Nstde hissetmedim sancı dedim o yüzden mi ki
Nursemomm Nermin8181 iyide 40 lar normal 100 lere falan vuran var sancıları önemli. Olan ritmik bi şekilde düZenli sancı çıkması