Eyll_kuzu başıma geldi doktorum hemen hastaneye gel dedi alttan muayene etti ve plesentanın aşağıda olduğunu söyledi ki benim gelen bi iki damla kan rahimden gelmemişti tahriş olduğu için genital bölgem gelmiş ama tesadüf ki plesentanın aşağıda olduğunu gördü doktor ve hafta da 1 kere proluton depot iğne vuruldum 4 defa toplam sonra plesenta kendiliğinden yukarı çıkmış be erken Doğum riskim kalmamıştı