Zagrozunannesi Grıp oldum doktor antibiyotık ve agrıkesıcı verdı antıbıyotık kullanabılır mıyım acaba bebeğe bi zararı olur mu hanımlar 18+4 hamileyım
SerapUGR Zagrozunannesi ben kullandım canım doktor zaten hamile oldugunu bilip veriyor grbi anca öyle atlattım kullanmazsan daha kötü olur. Çok şükür bebeğimle ilgili bi sorun yok
Ddmyvz Bunu doktorunuza sorsanız daha doğru olur bence burdaki bilgilendirmelere göre hareket etmeyin derim.
Zagrozunannesi Doktor kontrolüme daha çok var numarası da yok ama çok kötü grip olmuşum bebeğe bu zararı olmaz di mi
SerapUGR Zagrozunannesi geçmiş olsun dahada ilerleyip ateşinizi yükseltirse işte o bebeğe zararlı olur. Bazı antibiyotikler hamilelerin kullanacagı şekilde zaten
Aslglen Zagrozunannesi Zagrozunannesi bende şu an kullanıyorum canım aynısını doktor kar zarar die bakıo duruma vücudundaki virüs bebeğe daha çok zarar vereceğinden antibiyotiği zorunlu tutuyo . İçin rahat olsun çevremdeki biçok hamilelik geçirenlerden de duydum bi problem yaratmıyormuş. Çok geçmiş olsun
Pcdshn Hamilelikte kullanılan türlü antibiyotik var, Allah korusun, mikrop daha büyük zarar bebeğe, ben de öksürük için kullanıyorum, bu ikinci kullanışım 🤞 geçmiş olsun..