Nurlela canım bende 13.haftada yaşadım kahverengi lekelenme ve hastaneye yatırdı doktorum düşük tehlikesi vardı. Hafife almamak gerek ne olur ne olmaz canım ben hastanede yattım ve sonrasında evde 2 ay boyunca hiiiç kalkmadan yattım sadece Tuvalete gittim sende çok dikkat et şuanda 31+6 olduk biz Rabbim size de göstersin o günleri 🙏