Saadet01 Ilk gebeligim de 7 haftalikken ölmüstü . 2 ay sonra tekrar hamile kaldim . Son adet tarihimin baslangici 27 subat .buna gore 5 haftalik gebe olmam gerekirken kan degerim 107 cikti . Dusuk onleyici ilac yazdi ? Sizce ne olabilir?
Nouwellemariee Saadet01 geç döllenme olabilir canım benim arkadaşımın adeti 10 gün geçti beta HCG yükselmeye başlamıştı önce 20 sonra 70 böyle yavaş yavaş yükseldi sağlıklı ilerliyor ❤