Merve123a
Gittinizmi kontrole beişler kaç kilo. Sezeryan olacak olanlar dr tarihinizi. Verdimi
Arzugurbet
Evet ben sezeryanım ve haftaya amaliyata alınacagım
Hanifetaskiran
36+2 de 2900 dü yarın kontrolüm var yarın 27+3 olacak bakalım kaç diyor. Gün vermedi henüz çatı muayenesini de 38 de yapıcam dedi ona göre karar verecek Doğuma
Hatice6606
37+4 haftaligiz bizde ama kiloda doktorlar hep farkli bisey diyor biri 3300 ddi biri 3700 ddi çözemedim kac kilo oldugunu sanirim ancak dogdugu zamn öğrenicez kilosunu😁