Cansu34 Merhaba hanımlar Yeni hamileyim Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Bülent bey varmış, gebelik takibi için, kendisine kontrole giden var mı? Veya 18 Mart’tan normal randevu alacağım,doktor tavsiyesi de olur? Şimdiden teşekkür ederim