Damla01 Suan 39+2 olduk 37. Haftada öğrendim kireçlenmeyi ama bu haftalardan sonra normal oldugunu söyledi doktor ve arastırmalarım. Senin biraz erken başlamış iyi beslen peynir süt yumurta yoğurt tabi bunuda abartma fazlasıda kireçlenmeye yol açıyor ve bol bol su iç saga sola sürekli yat bebeğinin hareketlerinide takip et inşallah düzelir canım