Ruhsuz 7 haftalık hamıleyım ilk öğrendiğim zamanda adet olmustum şimdi 2.ay bugun adet günümdü ve yine oldum stres oluyorum yaa var mı bu durumda olan??
Bosnian17 Ruhsuz canım benim eltimin de oldu kanaması 4 aya kadar sonra durdu doktor sorun değil demişti senin ki ne diyor.
Mdmdkndbhrye Ruhsuz benım kuzenım 9 ay boyunca adet gordu cok saglıklıda cocugu oldu doktor a gozuktuysen bıseyın yoksa kafana takma
Ayguns Ruhsuz canım bir arkadaşım var o da her ay azıcıkda olsa adet kanaması görüyormuş telaş etme bazı kadınlarda olabiliyormuş bu durum. Ama için rahat etmiyorsa tabi ki doktora görün. Biz buradan sadece etrafımızda gördüklerimizi örnek verebiliriz sen kafana takılan her şeyi doktoruna mutlaka sor
Ruhsuz Masalsmom evet maalesef ilk ay daha paniktim şimdi bıraz daha iyiyim ama içinmdeki canları düşününce ister istemez stres oluyorum 😔😔
Neylin Ruhsuz bu durumu yaşayan cok kadın varmış ,illaki postunuzu görüp yazan olacaktır ,içinizi ferah tutun ,bebekleriniz ALLAHA emanet o en güzel şekilde korusun İNŞALLAH 🙏
Kbryldrmr Ruhsuz teyzemin 3 çocuğu var tüm hamileliklerinde 4 ay gününde hastalandı 5. Aydan sonra olmadı çok var hamileyken adet görenler doğurana kadar bile görenler var anormal bişey değil ama tabikide doktoruna gözük
Elininanasi Canim benim halamkizi 5 ay olurdu adet oluyordu.ama baya kusmalari bulantilari vardi.yani adet olsugundan hamile olacagi hic aklina gelmemisdi canim.hemde zayif bi kiziydi.Surekli boyle durumlardan doktora gitdi.doktor 5 aylik hamilesin dedi.😂😂😂Hemde karnida baya cikmisti cok guzellesmisti kilo almisti herkes cok guzel olmus diyordu.neyse doktor ne kadar soylemis bu kiz inanamiyordu.ve doktor 9 ay boyunca adet olucaksin dedi.ve cocugun cokk ama cok guzel olucak soylemisdi.inan bana 9 ay adet oldu halamkizi.bi oglu vardi biride oglu oldu.cocuk pamuk gibi bembeyaz idi cokk guzel idi masallah😍😍😍Simdi 4 yasinda hayret bi guzellik varya cocukda.Bazi kadinlarda oyle olur.
Ruhsuz Elininanasi ayyyy ne kadar guzel yazmıssın canım içimm rahatlasın hadı İnsAllah canım darısı bana 🤲 🤲