gulse Kızlar en başından beri oğlumun ismi konusunda kararsız kaldık .Babamız hiçbirşey tam beğenmedi ama doğru düzgün Öner’iyle de gelmedi 🙃En son oğlumuzun adını Ali Yağız ya da Galip Yağız koyalım diye karar verdik .Sizce hangisi ?Ne dersiniz ?