OzlemGonenc Merhabalar, 9.haftamdayim ve düşük tehlikem olduğu için dr. proluton iğne verdi. kanamam oldugu icin bu arada progestan da kulanıyorum. o kadar çok eczaneye soruyoruz kimsenin elinde yok . recetem de var yardımlarınızı rica ediyorum.