Kurbagaannesi Arkadaşlar aylardır kafamı kurcalayan "bebek arabası" seçimine son noktayı koymak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Hem de kararsız olan herkese yardımcı olalım 💁🏻♀️
sydtns Kurbagaannesi valla o noktayı birde ben koyabilsem Doluya koyuyorum almıyor boşa koyuyorum dolmuyor 😫 kafayı yiyecem bu konuda
Kurbagaannesi AyEr bir fiyat aralığım yok ama 1500tl lik arabayla 3500tl lik araba arasında fark göremediğim için bir aralık koymadım 🙊💁🏻♀️
AyEr Kurbagaannesi ben gıbı dusunuyorsun canım yoyko deluxe aldım 2.500 den 1500 düşmüstü hepsı burada.com kuzenım sayesınde aldım cok rahat
lilamom Kurbagaannesi marka farki🙄 belli bir yerden sonra markaya para veriyosun canim sonucta bu bebek arabasi degil herseyde boyle dusundugun ozellikler kistas neyse ona gore bak emin ol uygun olanlardada var hepsi:)
AyEr Kurbagaannesi hıc agır degıl tekerleklerı buyuk ama cıkabılıyor benım esım travel sıstemın hantal olduğunu o yuzden rahat olmadıgını soyluyordu bu arabayı cok sevıyor 🥰