annevebebek17 Kan tahlili verdim beklemek çok zormus kalbim durucak sanki allahım hayirlisini nasip etsin..
isyo annevebebek17 ayy şu an ben geçen hafta cumadan beri tarama testi sonucunu bekliyorum 14.45te randevu var zaman geçmiyor 🤦🏿♀️
AyEr annevebebek17 stres yapma benım teste hıc bellı degılde herkes bosuna kan verme paran gıtmesın dedı esımle gıttık kan verdık suan 26+2 olduk🥰🥰
Zuleyha18 10 ocakta aynı stresle bekledim, o iki saat iki gün gibiydi 🤦🏽♀️ Hayırlı sonuçlar alırsın inşaallah canım 🙏🏻
annevebebek17 Kızlar sonucum 1571 çıktı allahima şükürler olsun elhamdulillah.. Cook sevincliyim mutluyum rabbim herkese nasip etsin inşallah..
annevebebek17 Mihra daha doktorun yanina girmedim canim 3 de giricem ben sonucu aldim hemen benim sistemden bakabiliyorum.. Merak ettigim kese gorunur mu ne kadar olmasi gerekir bakalım 😌😁
annevebebek17 Duuyguum ya cok küçük gorundu gorunmedi haftaya tekrar gel dedu bakalım haftaya gidicem inşallah 😌