Bende 12 gün önce doğum yaptım çok hassasım duygusalım herşeye ağlıyorum çok değişik bir duygu naz değil şımarıklık değil lohusalığın bunlarla ne ilgisi var , vücudun değişiyor birden bebeğini kucağına alıyorsun evden çıkamıyosun bebeğime yetemiyor muyum acaba duygusu oluyor lohusa kafası çok farklı bişey çok zor geçiriyorum bebeğim ağlayınca bende ağlıyorum, uykusuzsun en önemlisi de bu uykusuz olmak ondan dolayı halin kalmıyor ve ister istemez yaşıyorsun bu duyguları .. 😒😒