Ertugrulum canim amin insallah herkes saglikla kucagina alir bebegini inan hepimizin duncesi bu Ama lohusayken depresyona giren cok oluyor bu keyiften degil hamileyken hormonlarin artiyor degisiyor dogumdan sonra eski halini alman zaman alabiliyor herkesin bunyesi ayni degildir,simariklik yapmayin diyorsum ama bu soylediklerini neye dayanarak soyledin onu merak ettim,neden boyle bir baslik actiniz,amacim sizi terslemek degil ama soyledikleriniz bence sadece sizin dusunceniz,siz daha once dogum yaptinizmi? Ben yapmadim ama bilimsel olarak lohusalikta ruh halinde degisiklik olabilir, herkes ayni olmayadabilir