BuketErkan Merhaba kızlar 23+4 üm bu haftalarda kasık ağrısı normal mi sizce? Kasıklarım geriliyormuş gibi hissediyorum
BuketErkan Esranrogz inşallah normaldir canım ya. Yarın kontrole gidicem zaten de aklıma taktım iyice
BuketErkan Ulkum Rahim büyüdüğü için mi ağrıyor acaba genelde doktorum öyle söylüyordu ama ben emin olamıyorum
Ulkum BuketErkan inan bilmiyorum canım 34. Haftamda gidicem tekrar kontrole 32 de rapor alıcam bakalım