kbrMEVA benim ki çok rahat geçti ilk 10gün maksimum destek alarak oturup kalkınca hiç hissetmiodum ama kendim kalkınca acıodu dış dikişler çabuk geçio içtekiler ben burdayım diyor ama bol bol hareket eder bol bol yürürsen çok daha çabuk iyişeşiosun dikişliyim diye hiç yatmadım herşeyi yaptım 11.gün destek almadan oturup kalkıodum