Zeynpatak Kamileee normal canim daha hissedersin 19.haftada hissetmistim ben suan karnimi yamultuyor sipa . Endiselenme daha vakti var 😊
Emineyakar Kamileee bende senn gibiydim niye hissetmiyorum diye üzülür korkardım ama cok erkenmiş daha.d 22. Haftada hissettim
Mervektk Zeynpatak ben17 haftalığım göbeğimin yanında sertleşiyo sanki öle orası sert oluyo sizinde oluyomuydu ben brz endişelendim ama🤔
o6__8o Zeynpatak bizde 19+3 olduk yeni yeni hissediyorum. Ama karnmda adet sancisi gibi samci hissetmeye basladim siz boyle bi durum yasiyomusunuz
Hnfvndk Zeynpatak ayy bızımde 19 olmaya 4 gun kaldı ınsallah 22lerı falam beklemeyız hıssetmek ıcın 🤗
Uurbsra Aysingeldiislerdegisti düzenlimi hissediyosun yoksa aradamı ben 2 gün hissettim akşamdan beri hissetmiyorum
Zeynpatak Mervektk canim 32.hafadayim ben suan cok sertlesiyo ama ohaftlarda sertlesiyo muydu hatirlamiyorm yalnz ilk hareketi misir patlamasi gibi 2 tane pit pit seklinde hissetmistim 19 .hfatada sonra gerisi geliyor zaten 😊
ibohilal Mervektk benimde öyle oluyo canım çok set oluyo elimi üstüne koyunca kaçıyo 17 haftalık hemileyim çok nadir hissediyorum 😊
Gebeyimm Kamileee normal canım daha erken herkesin 17 haftada hissedilmiyor 21-22. Haftaya kadar hissetmemen normal korkma ben ilk bebeğimi 18. Haftada 2. Yi 21. Haftada hissettim
Mervektk Zeynpatak ya netten baktım iyi şeyler yazmıyo endişeleniyo insan ister istemez bebek ölünce öle oluyomş bilmem neymiş 😥
gdaslik Kamileee hissetmemen normal ben ilk 19+ larda hissetmiştim doktorum da 5. Aydan sonra hissedersin demişti zaten
Aysingeldiislerdegisti Uurbsra 21den sonra hiç durmadı benim kızım. O biraz bebeklede alakalı annem kardeşimi 9 ay nerdeyse hiç hissetmemiş ama sapasağlam doğmuş doktorunla konuş seni rahatlatacaktır
Uurbsra Aysingeldiislerdegisti bana zaten kilosunun 1 hafta geriden geldiğini söylediler bakalım azcık daha beklicem aksi durumda doktora giderim
Zeynpatak o6__8o ara ara sancilar oluyordu ama surekli olursa doktoruna danis derim . Bir de ayaklarini usutme suyu cok tuket
Xmom Benim de 17+1 hiçbir his yok yani seğirme bile yok.. bebek hareketli aslinda ultrasonda gördük ama işte.. bekliyorum ilk bebekte daha geç hissedilir diye avutuyorum kendimj
o6__8o Zeynpatak bu ara usuyorm ayaklar ve ellerim cok soguk oluyo hareketlerini hissedeli 3 gun olcak 3 gundur ara ara agrilarm oluyo karnimda