AsenaD evet☺️ Biz Bolu'dan buraya geldik orada tıp fakültesinde profesör bir hocanın hastasıydım. Bartına taşınacağımızı duyunca sevinç hanımı önerdi kendi yetiştirdiği öğrencisiymiş ona git mutlaka diye. Doktorum ilgili ama malesef hastane berbat çok pis. 3 hafta önce erken doğum riskim oldu 2 gün hastanede yattım kafayı yiyecektim bu kadar pis olması şoke etti beni. Aktıp ve yaşam tıp merkezine geçmek istedim onlarda başından beri kayıtlı olan hastalarını doğuma alıyorlarmış sadece. Şuan ciddi anlamda doğum için şehirdışında biryere gitmeyi istiyorum🤷🏼♀️