Melike35 AsilveAnnesi benim arkadaşım gitmişti çokta memnumum diyordu ama 8.ayda kızın tansiyonu yüksek diye kabul etmediler hastaneye tepeciğe git dediler Ve tepecikte Doğum yaptı 🤷🏻♀️