brcslmn benim kan geldi 2 gün önce gece , doktora gittim bebek dönmüş kafası ila baskı yapıyor( çikiş arıyor herhalde 😂) ama açilma yok falan dedi , progestan yazdı ve yat dinlen yorulma demişti. Bugün de kontrol var . Bakalım sabırsız oğlum dünya yı merak ediyor galiba 😅😅😅