honey evet iyi kuzum, bende burda iki hastaneyle gorustum sonra ozel muayenesi olan bir perinatolog buldum butun konustuklarim kendi doktorumda bu sekilde soyledi 22 den once gidersin bebek biraz daha kucuk olur hem bizim gormemiz hemde gelmisken senin gormen icin ayrica fetal eko icin 22 yi bekleylm dedi 22 yi gecersede buyudukce yer kistlaniyo biraz ugrastigi gorus alanimizi dedi 21+ olunca zaten 22. Haftanin icinde oluyosun ya tam iyi zaman banada oyle verdiler iste