Benim de çok midemi bulandırıyordu ama doktorum ne yapıp edip içiceksin dedi,hatta bir ara başka vitamine geçtim yutması daha kolay diye ama bir ay sonra tekrar decavite geçirdi artık kullanmak zorundasın diye o yüzden sen de ihmal etme canım akşam yemeklerinden sonda içiyorum ben genelde bulantı yapmıyor o şekilde bende☺