Dilarakaan teşekkür ederim canım. Suyu patlatma olayı hiç sıkıntı olmadı çatı muayenesindeki gibi 2 parmağını sokup araya şiş gibi bir şey soktu su çıktı zaten ama acı olmadı hiç. Epidural bende maalesef etki etmedi sancıyı hep hissettim. Ebe sancın olmayacak elini karnına koy sertleştikçe ıkın dedi (açılma 4 cm iken). Maalesef benim sancım hep oldu her sancıda nefesim tükenene Kadar ıkındım