AAyssee aynıyız 39+5 deyim ama hiç bişey Yok bu hafta içi gelmezse bizde sanırım Suni ile başlatılacak umarım kendi sancımlarımle ile başlar Doğum inşallah. Bugün gittik doktora nst e iki kişi girdik oda 40 haftalıktı aramızda 2 gün var ikimizde iki kez nst tekrarlandı bebek kalp atışı 180 ni gördüğü için benim ikinci de düzene girdi sorun yoktu Salı’ya tekrar çağırdı o diğer babanın kalp atışı 180 altına düşmediği için suni sancı ile bugün doğumu başlatıldı umarım kendi sancımız bir an önce başlar