beyzaodabasi Benim doktorum bana hala vermedi 14. Haftanın içindeyiz soruyorum vitamin için folik asite sevam dedi. Biraz kan değerlerinle alakalı benimkiler çok iyi gelince vermedi. Bebekde haftasından 9 gün önde yani bir gerlik falan yapacağına inanmıyorum