Amniyon sıvım biraz fazla çıktı ,bu durum herhangi bir sorun teşkil eder mi?
2 ay önce yine fazla çıkmıştı normale döndü,bu ay yine biraz fazla çıktı.
Doktorum erken doğum riski olabiliyor ded korkulacak bir durum yok dedi ama yinede insan tedirgin oluyor.
Bebeğimin gelişiminde çok şükür hiçbir sıkıntı yok.
Bu durumu yaşayanlar tecrübelerini söyleyebilir mi?