Alimemila Merhaba hanimlar Enfeksiyonum vardi doktor idrar kulturu istedi kultur sonucumda her hangi bir ureme olmadigi yaziyo bu durumda benim tekrar kontrol icin gitmem gereklimidir acaba ?
Ruhsuz Alimemila ben hamılelıgı ilk öğrendiğim gün istedı doktorum üreme yok sıkıntı yok dedi istemedı tekrar
lilamom Alimemila doktorunuzu arayin var olan enfeksiyon yuksekse ilac verir degilse dogal yollarla gecsin der