[silindi] Ruhsuz al sana ben ellerim ve ayaklarım resmen aralık soğuğunda gibi kış boyunca montla oturdum evde mahalede adım üşüyrn kıza çıktı😂komşular sağolsun arayıp gel ısın diyolar 😂
Emirsmom Ruhsuz normal canım benimde ilk aylarda hiç ısınmazdı ayaklarım sonra geçti hatta şimdi çorap bile giyemiyorum birde o süreçte etrafımda söylenen birhurafe vardı cinsiyet erkekse ayaklar çok üşürmüş 😂😂 dediler tesadüf tuttu oğlum olucak inşallah😊🧿
Zeynocan23 Kan değerlerinizi ölçtürün kızlar benim de olmuştu ilk dönem şu an 26+6 yım doktor kan depoları bitirmişsin dedi kan şurubu kullanıyorum faydasını gördüm
Ruhsuz Zeynocan23 normal dedı doktor eskıden daha düşüktü 11 filan kuru üzüm ve siyah kayısı iyi geldı
[silindi] Ruhsuz 24 canım üzme kendini bir gün görüntülü konuşuyorduk kaynanam diyo ki şansına bu yıl kış bitmedi 😂😂çok çekiyorum çoookkkk
Ruhsuz Emirsmom benim ikiz nadpse acaba kansız mıyım dedım ama cok sukur iyi kanım öyle mi oluyormuş ilk defa duydum saglıklı olsun insAllah 🤲 🤲
Emirsmom Ruhsuz maşallah canım sağlıkla gelsinler inşallah kız erkek farketmez tabi batıl inanç bunlar😂 ama insan bi merak etmiyor da değil😀 kaç haftalıksın