Mery94 sarılık aslında herkea tarafından basite alınan aman her bebek sarılık olur diyip geçilen bi sıkıntı ama öyle değil malesef canım. Bol bol emzir iki saati hiç geçirme ve doktor düşmeye geçti sınırın altına indi demeden takibi bırakma biz 20 değerle bir gece kaldık. 3ayda geçti sarılığı. Değer çok yükselirse ve farkedilmezse beyinde hasara neden olır ama bu dediğim değer 30ların üstü için geçerli 12nin altı güvenli bölge. Normal bir sarılıksa 3 haftada uzamış ise 3_4ayda geçiyor ama ne olur gece gündüz 2saati geçirme bol bol emzir